Jump to content
Galva Maximus

Toejam e Earl podem voltar em jogo indie

Recommended Posts

1 hora atrás, Pollux disse:

Espero que tenha a mesma vibe hehe, aquele cagaço de encontrar um inimigo engraçado como aquele Cupido cantor desafinado hahaha

Ou dar de frente com aquele Monstro Transparente que faz Bug Bug Bug, ou o médico Louco e sua risada.

Não curti muito o estilo gráfico... Mas curti as outras novidades!

Tomara que seja no nível do 1.. Adoro este jogo!

• Upvote 1

realmente o estilo da arte nao me agrada tmb e o jogo parece flat demais, mas se reviveram essa franquia, provavelmente foram pessoas que gostavam dos olds

acho q vale uma verificada

Adoro esse jogo mas nunca terminei, estou curtindo esse quase remake.

ToeJam & Earl: Back in the Groove launches this fall, no longer published by Adult Swim Games

New teaser trailer and screenshots.

ToeJam-Earl_06-28-18.jpg

ToeJam & Earl: Back in the Groove will launch for consoles and PC this fall, developer HumaNature Studios announced.

A closed beta for ToeJam & Earl: Back in the Groove will launch “within the next couple of weeks” to Kickstarter early-access backers. HumaNature Studios also mentioned that “the Switch version of the game is just about ready to be submitted for certification by Nintendo, and the other console versions are not too far behind.”

Additionally, HumaNature Studios announced that ToeJam & Earl: Back in the Groove will no longer be published by Adult Swim Games, and will instead be self-published.

“Adult Swim Games has some other big titles they plan to launch this summer so when Back in the Groove pushed back, we both agreed that it made sense for them to hand us the reigns, rather than taking a chance on this getting pushed back any more,” HumaNature Studios founder Greg Johnson said in a press release.

Watch a new teaser trailer below. View a new set of screenshots at the gallery. Visit the official website here.

https://gematsu.com/2018/06/toejam-earl-back-in-the-groove-launches-this-fall-no-longer-published-by-adult-swim-games

Edited by Dav

Ficou parecendo esses desenhos genéricos da Nickelodeon usando flash antigo. Gostei muito do visual não, poderiam ter feito algo melhor. 

Giana Sisters, Bubsy, Shaq-Fu (WTF?!?!?) e agora Toejam & Earl. Pegar franquias mortas e ressuscitar parece um bom negócio.

Eu ia gostar se revivessem Valis e Cotton lol

• Like 2

6 horas atrás, setzer disse:

Até que achei bacana os gráficos! Combinam com o estilo de Toejam & Earl.

Setzer, realmente observando direitinho acho que o visual ficou com a cara do game como deve ser mesmo, acho que estava pensando em outro design mas não consegui definir. Acho que teria que ser esse estilo mesmo. 

• Like 1