Jump to content

Recommended Posts

• Replies 726
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Comprei o Wii e o WiiU no lançamento. Aí eu tive 2 filhos, um carro pra pagar, e material de construção...

realmente é algo muito amador lançar algo com problemas de aquecimento do jeito que foi. Pra se ter uma idéia aqui em produtos que serão lançados, pegamos protótipos com o design final e enchemos de t

Eu fico impressionado como a Nintendo está anos-luz atrasada em relação à software, aí quando lançam uma atualização dessa os zumbis comemoram como se fosse uma coisa nunca vista antes.

Posted Images

• 4 weeks later...

Rapá, a Nintendo começou a tratar o Brasil com mais respeito né?

eShop brasileira e sistema no nosso idioma? Gostei.

Se os preços da eShop brasileira forem decentes, posso pensar em migrar minha conta da África do Sul… Mas sei lá, acho que isso seria pedir demais já.

Edited by Sgt. Rock

Como minha conta é viajante dependendo do que eu quero comprar, só me faz diferença se realmente tiver um preço localizado competitivo. Não acredito muito nisso, acho que vão simplesmente colocar a interface de loja ao invés do atual "apenas resgate de gift card", mas em se considerando o dólar, os preços atuais não estão ruins também.

Eu fico impressionado como a Nintendo está anos-luz atrasada em relação à software, aí quando lançam uma atualização dessa os zumbis comemoram como se fosse uma coisa nunca vista antes.

• Like 4
  • 2 weeks later...
1 hora atrás, parana disse:

Boa pegada dispor essa franquia da Capcom.

Gostei da versão do PsP.

Esse também me agrada, a não ser por essa trilha sonora chata.

Esse foi um que eu ia criar um tópico próprio. Que pedrada!

Será que é exclusivo Switch? Não ficou claro pra mim isso.

2 horas atrás, parana disse:

Boa pegada dispor essa franquia da Capcom.

Gostei da versão do PsP.

Esse também me agrada, a não ser por essa trilha sonora chata.

Key Features

• A Triumphant Return – Arthur returns for a new action-packed platforming adventure in the iconic Ghosts ‘n Goblins series, which first debuted in arcades in 1985.
  • Modernized Storybook Graphics – With charming new graphics reminiscent of vivid storybook illustrations, players can experience a completely reimagined Ghosts ‘n Goblins universe, which strikes the perfect balance between modern and nostalgic.
  • New and Returning Enemies – Familiar threats and new terrors await Arthur on his quest to overcome evil. In addition to new foes, players can expect to face off against returning enemies like Zombie, Skeleton Murderer and Woody Pig along with memorable bosses including Cyclops and Shielder.
  • New Weapons, Magic, and Skills – The game features tried-and-true Ghosts ‘n Goblins weapons like the Lance and Dagger in addition to all-new weapons such as the Hammer and Spiked Ball. Arthur’s updated arsenal also includes various types of skills and magic, allowing players to conjure up game-changing spells such as Firewall and Thunderstorm.
  • Difficulty Modes – Whether a longtime fan or a newcomer, players can decide how perilous Arthur’s journey will be by selecting from one of three difficulty modes: Squire, Knight and Legend. New to the game is the Page mode, which allows untested apprentices to respawn on the spot with unlimited lives.

https://www.gematsu.com/2020/12/ghosts-n-goblins-resurrection-announced-for-switch

Capcom Arcade Stadium announced for Switch

32 Capcom arcade classics.

Cap-Arcade_12-10-20.jpg

Capcom announced Capcom Arcade Stadium for Switch at The Game Awards 2020. It will launch in February 2021 as a free download with 1943: The Battle of Midway, and 31 additional arcade classics available as separate downloadable content packs.

Here is an overview of the game, via Capcom:

About

For old-school fans and novices alike, Capcom Arcade Stadium will bring the electrifying thrill of an arcade to Nintendo Switch, with 32 action-packed classics available to play anytime and anywhere. After downloading Capcom Arcade Stadium, players will receive 1943: The Battle of Midaway for free and can purchase the original Ghosts ‘n Goblins as a stand-alone add-on. Retro fans can then choose to purchase up to three different 10-game packs of Capcom arcade classics spanning the decades. Each pack celebrates a different era of Capcom arcade goodness, from ‘80s classics like Bionic Commando or Strider, to iconic ‘90s games like Super Street Fighter II Turbo and more. Fans can also choose to purchase the “all-in” pack, which contains all three 10-game packs in addition to the Ghosts ‘n Goblins stand-alone add-on for maximum nostalgia.

This must-have collection provides an abundance of customization options for each title, and new gameplay options including a Rewind feature that is available across all games. Players can jump back in time to save themselves or a friend from any unforeseen dangers in up to four-player local multiplayer.

Key Features

• Arcade at Home – Take 32 classic Capcom titles out of the arcade and into your home! Includes a free version of 1943: The Battle of Midway, three different packs of Capcom’s finest, and the stand-alone Ghosts ‘n Goblins add-on.
  •  
  •  
    • Pack 1: Dawn of the Arcade (1984 to 1988): Vulgus, Pirate Ship Higemaru, 1942, Tatakai no Banka, Legendary Wings, Bionic Commando, Forgotten Worlds, and Ghouls ‘n Ghosts.
    • Pack 2: Arcade Revolution (1989 to 1992): Strider, Dynasty Wars, Final Fight, 1941: Counter Attack, Senjo no Okami II, Mega Twins, Carrier Air Wing, Street Fighter II: The World Warrior, Captain Commando, and Varth: Operation Thunderstorm.
    • Pack 3: Arcade Evolution (1992 to 2001): Warriors of Fate, Street Fighter II’: Hyper Fighting, Super Street Fighter II Turbo, Powered Gera: Strategic Variant Armor Equipment, Cyberbots: Fullmetal Madness, 19XX: The War Against Destiny, Battle Circuit, Giga Wing, 1944: The Loop Master, and Progea.

• Variety of Gameplay Options – Turn back the clock on any “Game Over” situations using the universal Rewind feature, or take advantage of the adjustable gameplay options by selecting your Game Speed and Difficulty Level. Choose from a variety of Display Settings, Display Filters, and various frames including a variety of 3D-rendered arcade cabinets. Never worry about losing progress with 32 available save slots.
  • High Scores and More – Players will build their CASPO Class by playing games, earning achievements and completing challenges in Capcom Arcade Stadium. As players build their CASPO Class, they unlock in-game backgrounds and frames, including 2D and 3D rendered arcade cabinet designs. Compete in “Timed Challenge” and “Score Challenge” game modes to claim your place on the online leaderboards.
  • Play Your Way – Enjoy multiple ways to play, including handheld mode, docked mode, tabletop mode, and a vertical mode.

Watch a set of trailers below. View the first screenshots at the gallery.

Announcement Trailer

https://www.gematsu.com/2020/12/capcom-arcade-stadium-announced-for-switch

Progear zerei no emulador saiu na epoca do Dreamcast somente para arcade acho

Edited by Dav
  • Like 1
  • 1 month later...
8 horas atrás, ragecom disse:

Chegou o motoboy do IFood com uma marmitinha esquentada no microondas aí pra galera:

Estou com o meu lacradinho, só esperando custar uns 1500 pra revender daqui alguns anos.

Hahahahaha

• Like 1
45 minutos atrás, setzer disse:

Queria comprar a marmita do Mario 64, fod* é os 400 / 500 que tá custando a mídia física ... :(

Compra logo que dia 31 de março vão parar de vender o jogo. Depois disso só vai ter uns pilantras vendendo por 1.500. :assovio:

16 horas atrás, Maedhros disse:

Compra logo que dia 31 de março vão parar de vender o jogo. Depois disso só vai ter uns pilantras vendendo por 1.500. :assovio:

Como assim? É edição limitada?

Coloquei no Google aqui e vi uma notícia que a Nintendo disse que é "limitada", sim. Que após isso vão tirar até mesmo de venda do eShop. Que loucura!

Que bom que você avisou @Maedhros, porque realmente se bobear, jajá vão estar vendendo a uma fortuna no ML. Vou comprar então antes que inflacione mais.

Edited by setzer
9 minutos atrás, setzer disse:

Como assim? É edição limitada?

Coloquei no Google aqui e vi uma notícia que a Nintendo disse que é "limitada", sim. Que após isso vão tirar até mesmo de venda do eShop. Que loucura!

Que bom que você avisou @Maedhros, porque realmente se bobear, jajá vão estar vendendo a uma fortuna no ML. Vou comprar então antes que inflacione mais.

Isso. Essa coletânea vai ser limitada. Tenta dar uma olhada aqui:

https://www.bigboygames.com.br/jogo-super-mario-3d-all-stars-nintendo-switch-p1007108

21 minutos atrás, Sgt. Rock disse:

Acabei de olhar aqui, na Play-Asia esse jogo, na versão americana, tá saindo por 360 reais já com frete incluso, e ainda divide em 6x sem juros no cartão.

Tem que tomar cuidado que pode pagar imposto e ainda tem a taxa de R$ 15 reais do correio.

Os 15 reais é batata mesmo, mas o imposto, se for um jogo só, não cobram não. Já comprei dezenas de jogos pra Switch e PS4 lá e as únicas vezes que fui taxado, foi quando comprei mais de um jogo de uma só vez. Existe uma normativa interna da receita que estabelece um valor mínimo para taxação. Acho que é de 100 doletas esse limite.

Acho até que vou comprar o Crystal Chronicles Remastered lá, sem quis jogar esse jogo no GameCube.

Edited by Sgt. Rock