Jump to content
Dav

Yakuza: Like a Dragon ‘The Quest Begins’ trailer Kart racing, batting cages, Sega arcades, and more.

Recommended Posts

Publisher Sega and developer Ryu Ga Gotoku Studio have released a new trailer and screenshots for Yakuza: Like a Dragon dubbed, “The Quest Begins.”

Yakuza-Like-a-Dragon_2020_10-06-20_004_6

Here is an overview of the trailer, via Sega:

In the trailer, the down-and-out Yakuza scrapper, Ichiban Kasuga, describes his video game-esque heroic journey that will take him through an amazing array of minigames in a veritable underworld playground. Yokohama features a plethora of fun and hilarious distractions, including kart racing, batting cages, Sega arcades, high-octane vocational school tests, and the ability to manage and grow your own company! Ichiban and his ragtag crew of friends have endless fun activities to engage with as they try to restore justice to the streets of Yokohama.

That’s not all, though; the end of “The Quest Begins” features a special surprise. For the first time in the series’ history, Yakuza: Like a Dragon features English renditions of fans’ most beloved karaoke songs from previous entries in the series, as well as several brand-new songs.

The full list of English-voiced karaoke songs includes:

• “Baka Mitai (I’ve Been a Fool)”
  • “Hell Stew”
  • “Like a Butterfly”
  • “Machine Gun Kiss”
  • “Spring Breeze”
  • “The Future I Dreamed Of”

Yakuza: Like a Dragon is due out for Xbox Series platforms, PlayStation 4, Xbox One, and PC via Steam and the Microsoft Store on November 10 in the west, followed by PlayStation 5 on March 2, 2021. It first launched for PlayStation 4 in December 2019 in Japan.

Watch the trailer below. View the screenshots at the gallery.

https://www.gematsu.com/2020/10/yakuza-like-a-dragon-the-quest-begins-trailer-screenshots

Eu peguei o Yakuza ZERO ontem, tava R$ 33 na PSN. Na vida joguei só o 1, lá no PS2. Não lembro se joguei o 2 também. Curti demais na época, mas depois acabei esquecendo de voltar pra série. Recentemente fechei o Sleeping Dogs (que gostei THE MAIS) e resolvi ressuscitar o RYU GA GOTOKU.

Dizem que o ZERO é bom, né? Tal qual os KIWAMI 1 e 2 (que são remaster do 1 e 2 original, procede?)

Posted (edited)

o zero é bom pastor, vc vai gostar. o  legal do zero é que é no japao dos anos 80

ja na luta com o primeiro chefe... MEUA MIGO...

só a musica vale o jogo inteiro: aconselho aumentar o som quando tiver um cara de oculos, tatuado e sem camisa pulandinho tipo pugilista na sua frente na cutscene

kiwami 1 e 2 tmb sao bons

Edited by burn

Ate hj so joguei o Zero tambem, mas to doido pra jogar esse Like a Drogon, sera que se eu jogar ele eu tomo muito spoiler dos outros jogos?

2 horas atrás, neorubinho disse:

Ate hj so joguei o Zero tambem, mas to doido pra jogar esse Like a Drogon, sera que se eu jogar ele eu tomo muito spoiler dos outros jogos?

melhor pesquisar nao somente pelo spoiler um destes novos o sistema de batalha e diferente.

o ishin (aquele de samurai) vai ser lançado no ocidente e de novo na asia como remake mas estão dando um tempo devido aos que saíram recentemente.

11 minutos atrás, Dav disse:

melhor pesquisar nao somente pelo spoiler um destes novos o sistema de batalha e diferente.

o ishin (aquele de samurai) vai ser lançado no ocidente e de novo na asia como remake mas estão dando um tempo devido aos que saíram recentemente.

Por um momento tive esperança que você estivesse falando do Kenzan, mas esse acho que acabou no esquecimento e jamais existirá com opção de legendas ocidentais.

4 horas atrás, burn disse:

o zero é bom pastor, vc vai gostar. o  legal do zero é que é no japao dos anos 80

ja na luta com o primeiro chefe... MEUA MIGO...

só a musica vale o jogo inteiro: aconselho aumentar o som quando tiver um cara de oculos, tatuado e sem camisa pulandinho tipo pugilista na sua frente na cutscene

kiwami 1 e 2 tmb sao bons

Depois do teu comentário fiquei curioso e fui ouvir a música, realmente um espetáculo.

O contexto todo q a luta acontece é épico

E essa é só a primeira bossfight do jogo

Posted (edited)
10 horas atrás, Erminio disse:

Por um momento tive esperança que você estivesse falando do Kenzan, mas esse acho que acabou no esquecimento e jamais existirá com opção de legendas ocidentais.

Depois do teu comentário fiquei curioso e fui ouvir a música, realmente um espetáculo.

tem dois com o mesmo tema ne? deixa ver se acho a citação de qual deles li que o nagoshi disse que recebe pedidos para localizar eles (agora como remake) mas espera abrir um intervalo nos titulos.

noticia de 2018

An official Sega survey for Yakuza: Kiwami 2 suggests the company is considering localizations of the Yakuza remasters and spin-offs Yakuza: Ishin! and Yakuza: Kenzan!

In Japan, a PlayStation 4 remaster of Yakuza 3 was recently released, with plans for a Yakuza 4 remaster this fall and Yakuza 5 remaster in spring 2019. As for the spin-offs, Yakuza: Ishin! is a spin-off set during the Bakumatsu period released for PlayStation 4 and PlayStation 3 in Japan in February 2014. Yakuza: Kenzan! is a spin-off set during the Edo period released for PlayStation 3 in 2008.

Here are the questions from the survey:

• How interested are you in purchasing remasters/remakes of existing Yakuza games?
  • How interested are you in purchasing new games set in the world of Yakuza?
  • How interested are you in purchasing games created by the Yakuza team in other worlds, like the upcoming Fist of the North Star game?
  • How interested are you in purchasing the various spin-off titles that have never received western release?

Yakuza: Kiwami 2 launched for PlayStation 4 in the Americas and Europe today.

Thanks, ResetEra.

https://www.gematsu.com/2018/08/yakuza-kiwami-2-survey-suggests-sega-considering-yakuza-remaster-and-spin-off-localizations

Edited by Dav

Posted (edited)
38 minutos atrás, Dav disse:

tem dois com o mesmo tema ne? deixa ver se acho a citação de qual deles li que o nagoshi disse que recebe pedidos para localizar eles (agora como remake) mas espera abrir um intervalo nos titulos.

noticia de 2018

An official Sega survey for Yakuza: Kiwami 2 suggests the company is considering localizations of the Yakuza remasters and spin-offs Yakuza: Ishin! and Yakuza: Kenzan!

In Japan, a PlayStation 4 remaster of Yakuza 3 was recently released, with plans for a Yakuza 4 remaster this fall and Yakuza 5 remaster in spring 2019. As for the spin-offs, Yakuza: Ishin! is a spin-off set during the Bakumatsu period released for PlayStation 4 and PlayStation 3 in Japan in February 2014. Yakuza: Kenzan! is a spin-off set during the Edo period released for PlayStation 3 in 2008.

Here are the questions from the survey:

• How interested are you in purchasing remasters/remakes of existing Yakuza games?
  • How interested are you in purchasing new games set in the world of Yakuza?
  • How interested are you in purchasing games created by the Yakuza team in other worlds, like the upcoming Fist of the North Star game?
  • How interested are you in purchasing the various spin-off titles that have never received western release?

Yakuza: Kiwami 2 launched for PlayStation 4 in the Americas and Europe today.

Thanks, ResetEra.

https://www.gematsu.com/2018/08/yakuza-kiwami-2-survey-suggests-sega-considering-yakuza-remaster-and-spin-off-localizations

Valeu por buscar a notícia.

Pelo que me parece eles estavam pensando nisso a dois anos atrás, pelo jeito o Kenzan morreu na casca.

Nesse jogo você é o famoso Musashi, na época eu era muito apaixonado pelos livros e acabei importando e jogando o japa mesmo, com ajuda do gamefaqs se não me engano.

Edited by Erminio
  • Like 1

Em 08/10/2020 at 09:13, Pastor Cospefogo disse:

Eu peguei o Yakuza ZERO ontem, tava R$ 33 na PSN. Na vida joguei só o 1, lá no PS2. Não lembro se joguei o 2 também. Curti demais na época, mas depois acabei esquecendo de voltar pra série. Recentemente fechei o Sleeping Dogs (que gostei THE MAIS) e resolvi ressuscitar o RYU GA GOTOKU.

Dizem que o ZERO é bom, né? Tal qual os KIWAMI 1 e 2 (que são remaster do 1 e 2 original, procede?)

Joga o zero com carinho e com calma. Depois pega o kiwami 1, kiwami 2, o yakuza collection (que tem o 3, 4 e 5) e por fim joga o 6.

É uma historia muito foda de acompanhar. Vc realmente vê a mudança física e psicológica dos personagens com o passar dos anos.

O legal tb é que sempre tem varias atividades legais pra fazer nas cidades. Enfim, é uma franquia que recomendo fortemente.

Yakuza: Like a Dragon – Xbox Series X gameplay

First look at the RPG running on Microsoft's next-generation console.

Various outlets have gone up with new previews of Yakuza: Like a Dragon today, which include the first gameplay footage of the RPG running on Xbox Series X.

Previews are available at COGconnected, GameSpot, IGN, Kinda Funny Games, RPGSite, Siliconera, and VG247.

Yakuza: Like a Dragon is due out for Xbox Series platforms, PlayStation 4, Xbox One, and PC via Steam and the Microsoft Store on November 10 in the west, followed by PlayStation 5 on March 2, 2021. It first launched for PlayStation 4 in December 2019 in Japan.

Watch the footage below.

https://www.gematsu.com/2020/10/yakuza-like-a-dragon-xbox-series-x-gameplay

Edited by Dav

puuuutz.... nao sabia q esse jogo tinha virado rpgzao assim

q bosta gigante, puta mundo injusto meu...

bateu uma decepcao forte agora

acabaram com o combate de verdade? Mas parece legal mesmo assim.

Edited by PekSGN